GSX-S 1000 ABS 2020
GSX-S 1000 ABS 2020
3 999 000 Ft

GSX-S 1000 ABS 2020

A szupersport legenda génjeit örökölve született meg a roadster kategória letisztult, sportos ékköve a GSX-S1000. Az újdonság a szegmens legizgalmasabb képviselője lett, elképesztő teljesítménnyel és a GSX-R1000-ből származó erőforrással, valamint fékrendszerrel. Járj országúton vagy városban, a komfortos GSX-S1000-rel minden motorozás élmény- és adrenalindús utazássá válik.

3 999 000 Ft
Részletek
ERŐFORRÁS
Motorkonstrukció Folyadékhűtésű, négyütemű, soros négyhengeres, DOHC-vezérlésű
Összlökettérfogat 999 cm3
Furat x löket 73,4 mm x 59 mm
Sűrítési arány 12,2:1
Teljesítmény
150LE/10000 f./perc
Forgatónyomaték
106 Nm/9500 f./perc
ÜZEMANYAG-ELLÁTÓ RENDSZER
Keverékképzés Elektronikus üzemanyag-befecskendezés
Üzemanyagtartály kapacitása
17 liter
ELEKTROMOS RENDSZER
Indítórendszer
Elektronikus önindító
ERŐÁTVITEL
Tengelykapcsoló
Olajfürdős, többtárcsás
Váltófokozatok száma
Hatfokozatú
Szekunderhajtás
Lánchajtás
VÁZ
Váz típusa
Alumínium hídváz
Méretek (H'Sz'M)
2115 x 795 x 1080 mm
Tengelytáv
1460 mm
Villaszög
25°
Utánfutás
100 mm
Ülésmagasság
810 mm
Szabad hasmagasság
140 mm
Sajáttömeg
209 kg
FELFÜGGESZTÉS
Elöl
KYB 43 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkóp, állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással, illetve rugó-előfeszítéssel
Hátul
Himbarendszerhez kapcsolódó központi rugóstag, állítható előfeszítéssel és húzófokozati csillapítással
KERÉKABRONCS
Elöl
Hatküllős, présöntött, alumínium
Hátul
Hatküllős, présöntött, alumínium
Gumiabroncs mérete elöl
120/70 ZR17
Gumiabroncs mérete hátul
190/50 ZR17
FÉKRENDSZER
Elöl
310 mm átmérőjű, úszóágyazású dupla tárcsafék négydugattyús, radiálisan rögzített Brembo féknyereggel
Hátul
szimpla tárcsafék, egydugattyús Nissin féknyereggel

Adatok
Cikkszám
SUZUKI_GSX-S_1000_ABS
Főbb jelemzők
Főbb jellemzők




■ Lehengerlő teljesítmény közútra szelídítve:

Soros, négyhengeres, 999 köbcentis, DOHC-vezérlésű, folyadékhűtésű erőforrása már bizonyított a népszerű GSX-R1000-ben, azonban a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően a hajtómű gázreakciója még kifinomultabbá és spontánabbá vált, adrenalindús, mégis könnyedén kontrollálható gyorsításokkal kényeztetve vezetőjét.



■ Háromfokozatú kipörgésgátló:

A Suzuki elsőrangú kipörgésgátlója – a gázkezelést felügyelve - segít, hogy változatos útviszonyok mellett is élvezetes és főként kevésbé fárasztó legyen a motor irányítása. A legmagasabb színvonalat képviselő rendszer a kerekek fordulatszáma, a fojtószelep állása, a főtengely helyzete és a kiválasztott sebességfokozat alapján befolyásolja a hajtást, másodpercenként 250 alkalommal ellenőrizve az egyes paramétereket. A segédlet működése három különböző érzékenységi szinten szabályozható, illetve tetszés szerint teljesen ki is kapcsolható.



■ Blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer (ABS):

A kiváló minőségű blokkolásgátló segít, hogy vészfékezés közben is stabil maradjon a motor. A kisméretű, pillekönnyű szerkezet másodpercenként ötvenszer ellenőrzi az első és a hátsó kerék fordulatszámát, s az aktuális tapadásnak megfelelően szabályozza a fékerőt.



■ 43 mm-es csúszószár-átmérőjű KYB teleszkópok:

Vadonatúj fejlesztésű, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, felfordított KYB első villa felel a GSX-S kiváló úttartásáért és kényelméért. A felfüggesztés minden paramétere, így a húzó- és nyomófokozati csillapítás, valamint a rugó-előfeszítés is állítható.



■ Nagyteljesítményű fékrendszer:

A GSX-S1000 ugyanazokat az elsőrangú Monoblock féknyergeket viseli, melyek a jelenlegi GSX-R1000-en találhatók. Ez a világszerte elismert Brembo cég csúcsmodellje. A radiálisan rögzített nyergekben oldalanként négy 32 mm-es átmérőjű munkahenger dolgozik, s nem kevesebb, mint 310 milliméter átmérőjű, úszóágyazású első féktárcsákra harapnak rá.




■ Lendületes, szemet gyönyörködtető formaterv:

Az álló helyzetben is agresszív, vad és energikus benyomást keltő GSX-S1000 ABS leginkább egy prédájára leső vadállathoz hasonlítható, ezt a hatást fokozzák a szemfogként tündöklő fénydiódás (LED) helyzetjelzők. A fekete váz és a fényezett burkolatok összjátéka kivételesen megnyerő, egyben sportos külsőt kölcsönöz a motornak.



■ Informatív műszeregység:

A rendkívül könnyű, szabályozható fényerejű folyadékkristályos (LCD) panel rengeteg feladatot lát el, többek között a sebesség, a fordulatszám, napi kilométer-számlálók állása, a kiválasztott sebességfokozat, a hűtőfolyadék és a környezet hőmérséklete is leolvasható róla. Emellett a pillanatnyi- és az átlagfogyasztás, az aktuális hatótáv, a pontos idő, valamint a kipörgésgátló üzemmódja is megjelenik a kijelzőn, és fénydiódás (LED) visszajelzők egész sora szegélyezi képernyőt, melyek a blokkolás- és kipörgésgátló, a fényszóró, illetve az irányjelző működéséről, valamint a befecskendezés, a hűtés és a kenés esetleges hibáiról tájékoztatják a vezetőt.



Kiegészítő termékek