Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
15 290 000 Ft

Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!

Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!
Ducati Panigale V4 R - Az utcai versenymotor. Szárazkuplungos!

221 LE - 172kg      Racing Kit: 234 LE - 165,5kg

A Ducati Panigale V4 R a "legnagyobb kifejeződése" a Ducati verseny DNS-nek! Páratlan versenymotor: a motorozás egy magasabb, hihetetlenül gyors dimenziójába emeli a vezetőjét és teszi mindezt egy olyan elektronikai csomag kíséretében, ami láthatatlan "biztonsági hálót" körénk fonva lehetővé teszi a határok túllépését! Homologizációs speciál, gyűjtői darab - vagy egyenesen a rajtrácsra...



15 290 000 Ft
Részletek
Motor Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely
Hengerűrtartalom 998 cm3
Furat és löket 81 x 48,4 mm
Kompressziós arány 14,0 : 1
Teljesítmény 162 kw -221 LE @ 15250 ford./perc
Nyomaték 112 Nm - 11500 ford / perc
Befecskendezés elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz
Kipufogó 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával
Emisszió EURO 4

Váltó 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO
Primer hajtás Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1
Szekunder hajtás Lánc elöl 15 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék
Kuplung Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel

Váz Alumínium ötvözet "első váz", magnézium első segédváz
Tengelytáv 1471 mm
Első villaszög 24,5°
Első felfüggesztés ÖHLINS NPX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak
Első teleszkópút 120 mm
Első fék 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS EVO
Első kerék 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50 x 17
Első gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17
Hátsó felfüggesztés állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, egykarú alumínium lengőkar
Hátsó rugóút 130 mm
Hátsó fék 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO
Hátsó kerék 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 6.0 x 17
Hátsó gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/60 ZR 17
Üzemanyagtank 16 liter
Száraz tömeg 172 kg
Ülés magasság 830 mm

Biztonsági felszereltség: BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció
Alapfelszereltség: Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Öhlins futómű és kormány lengéscsillapító, GPS modul, Lap Timer EVO, PIT limiter, Lithium-Ion akkumulátor, automatikus irányjelző kikapcsolás, megfordítható váltó sorrend, Marchesini kovácsolt felnik, Carbon hővédő és első sárvédő, High-folw airfilter

Opcionális kiegészítők:
Ducati Data Analyser+ (DDA+)
Emisszió 175 g/km
Garancia 2 év km megkötés nélkül
Karbantartás 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta
Szabvány EURO 4
Fogyasztás 7,3l / 100km
Verzió egy üléses
Színek piros
Adatok
Cikkszám
panigale_v4r_2019