Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
4 490 000 Ft

Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!

Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!
Ducati Scrambler Café Racer (facelift!) - küllős kerekekkel!

A '60 -as években Londonban a fiatal Rocker motorosok által új mozgalom szerveződött a "Ton-Up Boys", akik elkezdték motorkerékpárjaikat versenyzésre átalakítani és sprintversenyeket szerveztek egyik kávézótól a másikig. Egy-egy verseny általában addig tartott, amíg a zenegépen (Juke Box) lefutott egy szám. Azóta a Café Racer kultúra világméretűvé vált.

A motor a legendás 60-as évekből származó Scrambler interpretációja, ami a szabad szellem és stílus megtestesítője volt.

Az új Silver Ice Matt fényezés és a kék váz a Ducati 125GP Desmo-t idézi. A kormányvégkre szerelt alumínium tükrök a 60-as évek versenyszellemét tükrözik vissza.. A modern radiális első főfékhenger elengedhetetlen a sportos karakterisztikához. A fekete alu burkolatú dupla kivezetéses kipufogó, a stílusos fejidom, a rövid első sárvédő és a küllős kerekek szintén a 60-es években az angol utcákon száguldó ridereket elevenítik meg. Végezetül a motor oldalán elhelyezett 54-es rajtszám Bruno Spiaggiari előtt tiszteleg.

A műszaki tartalom tekintetében mindhárom modell Bosch kanyar ABS-szel, fokozat és üzemanyag szint kijelzővel, hidraulikus kuplunggal, DRL fényszóróval, LED indexekkel, új kormánykapcsolókkal, módosított futóművel érkezik.


4 490 000 Ft
Részletek
Motor

Típus 90°-os L kéthengeres, hengerenként 2 szelepes Desmodromic, léghűtéses
Hengerűrtartalom 803 cm3
Furat és löket 88 x 66 mm
Kompressziós arány 11 : 1
Teljesítmény 54 kw - 73 LE @ 8250 ford./perc
Nyomaték 67 Nm @ 5750 ford / perc
Befecskendezés Elektronikus befecskendező, 50 mm-es torokátmérő
Kipufogó rendszer Termignoni Eu homológ acél kipufogórendszer dupla kivezetéssel, fekete alumínium burkolattal, katalyzátorral, 2 db lambda szondával
Emisszió EURO 4

Váltómű 6 sebességes
Első Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.85,1
Hátsó Lánc, elöl 15 fogszámú, hátul 46 fogszámú lánckerék
Kuplung APTC nedves, többtárcsás, mechanikus (huzalos) működtetéssel

Váz Térhálós, kettősfalú acélcsőváz, aluminium segédváz
Tengelytáv 1445 mm
Első villaszög 24°
Első felfüggesztés Kayaba 41 mm-es fordított
Első teleszkópút 150 mm
Első fék 1 x 330 mm-es tárcsa, 4 dugattyús radiális Brembo féknyereg, Bosch kanyar ABS
Első kerék Acél küllős alu gyűrűvel, 3,5 x 17
Első gumiabroncs Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Hátsó felfüggesztés Kayaba monoschock-al
Hátsó teleszkópút 150 mm
Hátsó fék 245 mm-es tárcsa, 1 dugattyús féknyereg, Bosch kanyar ABS
Hátsó kerék Acél küllős alu gyűrűvel, 5.50 x 17
Hátsó gumiabroncs Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
Üzemanyagtank 13,5 liter / 3,5 liter tartalék
Saját tömeg 170 kg
Ülés magasság 790 mm

Felszereltség Sebességmérő, fordulatszámmérő, fényszóró, irányjelző, sebességfokozat , üzemanyagszint visszajelző, olajnyomás, üzemanyagszint, üresjárati vészvisszajelző, akku. állapot, szerviz intervallum, immobiliser visszajelző, üléfedél, LCD óra.
Garancia 2 év km megkötés nélkül
Verzió Kétüléses
Színek Matt ezüst-kék váz
Adatok
Cikkszám
scrambler_cafe_racer_2019_uj