Kategóriák
TOP termékek
Termékajánló
Termék részletek
Az sportos ifjú titán - GSX-R125 ABS M1 (A1, B125) 1.299.000Ft - akár 0% THM! - Új színek!
A Suzuki GSX-R sorozat immár több, mint 30 éve meghatározó szerepet tölt be a sportmotor kategóriában. Ezt bizonyítja, hogy a GSX-R sportmotorokból több, mint egymillió darab kelt már el világszerte. Ismerd meg a forradalmian új Suzuki GSX-R125-öt, amely a legjobb teljesítmény / súly aránnyal lett ellátva, továbbá a legfürgébb a 125 cm3-es kategóriában. Nem mellékesen, mindez dinamikus menettulajdonsággal és nagyszerű fogyasztással is párosul.
– Áramvonalas GSX-R design
– DOHC, vízhűtéses blokk, kategóriájában a legjobb teljesítmény/súly arányban
– Alacsony fogyasztás, alacsony ülésmagasság, mégis sportos üléspozíció
– 6 sebességes, 11l üzemanyagtank-kapacitás
– Technológiai finomságok: kulcsnélküli indítás(!), LED lámpák (elöl is diódás)
– Könnyű indítás (Easy Start system)
– Látványos LCD műszerfal
– Dupla kipufogó egy dobban
– Hullámos féktárcsák
– Áramvonalas GSX-R design
– DOHC, vízhűtéses blokk, kategóriájában a legjobb teljesítmény/súly arányban
– Alacsony fogyasztás, alacsony ülésmagasság, mégis sportos üléspozíció
– 6 sebességes, 11l üzemanyagtank-kapacitás
– Technológiai finomságok: kulcsnélküli indítás(!), LED lámpák (elöl is diódás)
– Könnyű indítás (Easy Start system)
– Látványos LCD műszerfal
– Dupla kipufogó egy dobban
– Hullámos féktárcsák
-
Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
62 mm x 41,2 mm
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
15 LE (11 kW)
Nyomaték
N/A
Hosszúság
2020 mm
Szélesség
700 mm
Magasság
1075 mm
Tengelytáv
1300 mm
Szabad magasság
160 mm
Első futómű
Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
90/80-17M/C, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
130/70-17M/C, tömlő nélküli
-
Cikkszám gsxr_125_absWeboldal