#MOTORRAD Közösség

Ne maradj le semmiről: a legfrissebb akciók, ajánlatok, termékek, képek, videók, információk a Suzuki Motorrad és a Ducati Motorrad Facebook oldalán!

BODIS kipufogók

Minőségi BODIS sporkipufogók gyönyörű kinézettel, hangzással! Akár egyedi igényeket is kiszolgálunk!

HifloFiltro lég- és olajszűrő kereső


Kattints a képre, válaszd ki a motorodat, majd másold a szűrőd cikkszámát a fenti Keresőnkbe!

Fékbetét kereső

Gyári vagy minőségi utángyártott (EBC, SBS) fékbetétet (féktárcsát stb.) keresel? Írj nekünk az alkatresz@motorradszerviz.hu címre (típus, évjárat), és mi azonnal küldjük a választ az árral, szállítási idővel!

JT lánc és lánckerék kereső


Kattints a képre, válaszd ki a motorodat, és írd be a kívánt termék cikkszámát a fenti Keresőnkbe!

Bridgestone motorgumik

TOP termékek
Termékajánló
Házhozszállítás

Az ország egész területére, a raktáron lévő termékek 2 napon belül megérkeznek! A sztenderd postaköltség  1.680Ft

Hírlevél
Termék részletek


#THISISMOTO - RM-Z 450 M0 2.599.000.-Ft

#THISISMOTO - RM-Z 450 M0  2.599.000.-Ft
A népszerű RM-Z450 a 2015-ös szezon legújabb MX1-es modellje, mely olyan nagy horderejű fejlesztésekkel áll a szegmens élére, mint a rajtkészséget növelő elektronikai csomag (S-HAC) vagy a tekercsrugó nélküli Showa SFF Air első felfüggesztés. A mérnökök a hivatalos nemzetközi és amerikai Suzuki csapat versenyzőivel karöltve dolgozták ki a motor egyedülálló technikai megoldásait, többek között Clement Desalle és James Stewart pilóták tapasztalatait is belesűrítve a modellbe.
  • ERŐFORRÁS
    Motorkonstrukció Folyadékhűtésű, négyütemű, egyhengeres, DOHC-vezérlésű
    Összlökettérfogat 449 cm3
    Furat x löket 96 mm x 62,1 mm
    Sűrítési arány 12,5:1
    Teljesítmény
    n. a.
    Forgatónyomaték
    n. a.
    ÜZEMANYAG-ELLÁTÓ RENDSZER
    Keverékképzés Elektronikus üzemanyag-befecskendezés
    Üzemanyagtartály kapacitása
    6,2 liter
    ELEKTROMOS RENDSZER

    Indítórendszer
    Berúgókar
    ERŐÁTVITEL

    Tengelykapcsoló
    Olajfürdős, többtárcsás
    Váltófokozatok száma
    Ötfokozatú
    Szekunderhajtás
    Lánchajtás
    VÁZ

    Váz típusa
    Hídváz
    Méretek (H'Sz'M)
    2190 x 830 x 1270 mm
    Tengelytáv
    1495 mm
    Villaszög
    28,7°
    Utánfutás
    n. a.
    Ülésmagasság
    955 mm
    Szabad hasmagasság
    325 mm
    Sajáttömeg
    112 kg
    FELFÜGGESZTÉS

    Elöl
    49 mm-es csúszószár-átmérőjű légrugós Showa SFF Air teleszkópok
    Hátul
    Himbarendszerhez kapcsolódó központi rugóstag
    KERÉKABRONCS

    Elöl
    Fűzöttküllős, 21 col átmérőjű Excel felni
    Hátul
    Fűzöttküllős, 19 col átmérőjű Excel felni
    Gumiabroncs mérete elöl
    80/100-21 51M
    Gumiabroncs mérete hátul
    110/90-19 62M
    FÉKRENDSZER

    Elöl
    szimpla tárcsafék kétdugattyús Nissin féknyereggel
    Hátul
    szimpla tárcsafék, egydugattyús Nissin féknyereggel
    Blokkolásgátló Nem rendelhető

  • ■ Suzuki Rajtsegítő Rendszer (Suzuki Holeshot Assist Control - S-HAC):

    Legfrissebb fejlesztéseink egyenesen a versenypályáról érkeznek. Ilyen például a James Stewart versenymotorján alkalmazott rajtsegítő, amely a vezető beállításai alapján módosítja a gyújtástérképet. Segítségével az aktuális tapadási viszonyoknak megfelelően, két fokozatban – az A és B jelzésű üzemmód aktiválásával - szabályozható az erőforrás teljesítményleadása. Előbbi lágyabb, kevésbé agresszív karaktert eredményez, ami laza, csúszós talajon ideális, míg a B állás nagyobb teljesítményt és forgatónyomatékot biztosít megfelelő tapadási viszonyok mellett. Az előre meghatározott sebességfokozat kapcsolásakor vagy a beállított időtartam elteltével a rendszer automatikusan leáll, így rajt után a vezetőnek nem kell bajlódnia a segédlet kikapcsolásával. Az aktiválás egyszerűen, a bal oldali markolat mellé rögzített kapcsolóval történik, a kiválasztott üzemmódról visszajelzőlámpa tájékoztatja a pilótát.

    ■ Showa SFF légrugós első villa:

    A 2012-ben bemutatott Showa SFF teleszkópok ismét nagyot fejlődtek, a hagyományos tekercsrugók helyett ugyanis belső légkamrát alakítottak ki a mérnökök. A konstrukció legnagyobb előnye, hogy sokkal könnyebb, mint a korábbi megoldások, és teljesítményéből sem veszít a hosszú futamok során, hiszen nem termelődik annyi hő, mint a hidraulikafolyadékkal gyártott teleszkópoknál. Szintén javára szól, hogy a levegőnyomás változtatásával gyorsan és könnyedén módosítható a csillapítás jellege, tehát bármikor a körülményekhez igazítató a működés. Az új Showa SFF képességeiről sokat elárul, hogy James Stewart gyári AMA versenygépében is ilyen telók dolgoznak.

    ■ Továbbfejlesztett erőforrás:

    Az RM-Z450 védjegyének számító, kiemelkedően erős hajtómű eddig is az élvonalat képviselte, 2015-re pedig még hatékonyabbá vált. Fejlődését alacsonyabb tömeg és könnyebb használhatóság jelzi, és kifinomultabb lett a berúgómechanizmus, valamint a hűtőrendszer is.

    A motor újraindítását átdolgozott dekompresszor és hosszabb berúgókar segíti, amellett, hogy módosult a berúgótengely fogaskereke és a közlőkerék is új helyre került.

    A radiátorokhoz kapcsolódó csövek és a hűtőfolyadék-szivattyú házának módosításával a hűtőfolyadék áramlási mennyisége 16 százalékkal nőtt, ami természetesen a hűtőrendszer teljesítményének jelentős növekedését vonta maga után. Ez egyben súlycsökkentéssel is járt, mert így feleslegessé vált a korábban alkalmazott ún. melegindító-rendszer (Hot Start System).

    ■ Átdolgozott váz:

    A vadonatúj első felfüggesztéshez igazodó, módosított váz minden tekintetben felülmúlja elődjét, hiszen az átdolgozott belső merevítőbordák tovább fokozzák a merevségét, miközben tömege négy százalékkal csökkent.