Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
17 590 000 Ft

Ducati Panigale V4 SP2

Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2
Ducati Panigale V4 SP2

A Ducati kibővíti a Panigale V4 családot az új sorszámozott Panigale V4 SP verzió bevezetésével, amely visszahozza a Ducati „SP” (Sport Production) kezdőbetűit hosszú évek után.

A legendás Ducati 851-nél először bemutatott rövidítés azonosította azokat a változatokat, amelyek a jelenlegi Superstock elődjének számító Sport Production Championship versenymotorok alapját képezték.

Technikai felszereltségének köszönhetően az új Panigale V4 SP ideális motor annak az amatőr pályamotorosnak, aki azonnal szeretne a lehető leggyorsabb lenni. Könnyen vezethető és használata kevés fizikai erőfeszítést igényel, tekintet nélkül a vezetési képességekre. Egy amatőr versenyző az "SP" nyergében gyorsabb lesz, mintha az "R" változaton motorozna.

Ma is a Ducatinál, az "SP" betűszóval olyan sorozatgyártású motorkerékpárokat jelölnek, amelyeket speciális műszaki felszereltsége pályán még gyorsabbá teszi.

17 590 000 Ft
Részletek
Motor Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely
Hengerűrtartalom 1103 cm3
Furat és löket 81 x 53,5 mm
Kompressziós arány 14,0 : 1
Teljesítmény 157,5 kw -214 LE @ 13000 ford./perc
Nyomaték 124,0 Nm - 9500 ford / perc
Befecskendezés Elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz
Kipufogó 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával
Emisszió EURO 5

Váltó 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2
Primer hajtás Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1
Szekunder hajtás Lánc elöl 16 fogszámú, hátul 41 fogszámú lánckerék
Kuplung Hirdaulikusan vezérelt slipper száraz kuplung

Váz aluminum ötvözet "első váz", aluminium első segédváz
Tengelytáv 1469 mm
Első villaszög 24,5°
Első felfüggesztés ÖHLINS NIX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak, elektronikus vezérlés, SMART EC 2.0 event-based mód
Első teleszkópút 120 mm
Első fék 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Monobloc Stylema® R 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS EVO, Brembo MCS 19.21
Első kerék 5 küllős karbon, 3.50 x 17
Első gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17
Hátsó felfüggesztés állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, Smart EC 2.0 elektronikus vezérléssel, event-based mód, egykarú alumínium lengőkar.
Hátsó rugóút 130 mm
Hátsó fék 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO
Hátsó kerék 5 küllős karbon, 6.0 x 17
Hátsó gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/60 ZR 17
Üzemanyagtank 16 liter
Száraz tömeg 173 kg
Ülés magasság 835 mm

Biztonsági felszereltség BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 3 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció
Alapfelszereltség Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Ducati elektronikus futómű vezérlés (DES) EVO Öhlins futóművel és kormány lengéscsillapítóval, gyorsgombok, automatikus irányjelző kikapcsolás, Lithium-ion akkumulátor, Racing style markolatok, láncvédő, karbon kerekek, karbon első sárvédő, karbon szárnyak, állítható lábtartó szett, sorszámmal ellátott, mart aluminium villahíd.
Emisszió
CO2 175 g/km

Garancia 2 év km megkötés nélkül
Karbantartás 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta, DESMO szerviz 24.000 kilométerenként
Szabvány EURO 5
Fogyasztás 7,6l / 100km
Verzió együléses
Színek fekete
Adatok
Cikkszám
panigale_v4_sp