A teljesítmény kiválasztása
Válasszon három különböző motorteljesítmény közül, amelyekkel út és vezetési viszonyoknak megfelelően vezérelheti a leadott erőt. Az üzemmód 1. fokozatában a motor a legélesebben reagál a gázkar kinyitására, és a maximális teljesítmény leadására képes. Határozott választás a tapasztalt motoros számára egy sportos menethez. 2. fokozatban lágyabb a reakció és egyenletesebb az erő leadása. Ez az üzemmód praktikussá teszi a motort a hétköznapi használatra. A 3. fokozatban a leglágyabb a válasz a gázkar nyitására, és csökkentett maximális teljesítmény mellett kíméletesebb a teljesítménygörbe. Ez az üzemmód hasznosnak bizonyulhat nedves vagy csúszós úton, illetve akkor, ha valaki az Ultimate Sport Bike motorkerékpár lehetőségeivel kíván megismerkedni.
Egykerekezés-gátló vezérlőrendszer
A Suzuki egy olyan korszerű rendszert fejlesztett ki, amely sikeresen maximalizálja a gyorsulási teljesítményt, miközben megakadályozza, hogy az első kerék felemelkedjen a talajról. A rendszer aktiválását követően 10 üzemmód-beállítás közül választhat: az 1. fokozat minimális vezérlést biztosít, míg a 10. fokozatban gyakorlatilag lehetetlenné válik az első kerék felemelése, még akkor is, ha a gázkart teljesen kinyitják és hátul egy utas ül.
Mozgáskövető kipörgésgátló rendszer
Ez a rendszer egy új szintre emeli a kipörgésgátló szabályozását: az inerciális mérőegység (IMU) adatainak felhasználásával folyamatosan figyelemmel kíséri a dőlés szögét, és hatékonyan avatkozik be mind a kanyarokban, mind az egyenesekben a csúszás megakadályozására. Folyamatosan biztosítja a stabilitást, és magabiztos irányítást tesz lehetővé a változó vezetési körülmények között, mindeközben csökkenti a stresszt és a fáradtságot. A rendszer 10 különböző üzemmódot kínál, és tetszés szerint kikapcsolható. Minél magasabb számú üzemmódba kapcsolunk, annál gyorsabban kapcsol be a tapadásszabályozás, és annál proaktívabbá válik a rendszer, hogy korlátozza a kerék kipörgését.
Kétirányú gyorsváltó rendszer
A gyorsváltó két üzemmódot kínál fel. Az 1. üzemmódban gyorsabban reagál a renndszer igazi versenykörülményeket lehetővé téve, míg a 2. üzemmódban finomabb a váltás. A gyorsváltó használatának zavartalan működése érdekében az ECM késlelteti a gyújtást gyorsuláskor, vavgy állandó sebesség tartása alatt, és kinyitja a folytószelepet lassításkor.
Motorvezérlő rendszer
Ez a rendszer kiköszöböli, hogy a motorfékezés hatására a hátsó kerék kicsússzon vagy megugorjon, és egyenletesebb menetteljesítményt és irányíthatóságot biztosít. Három üzemmód, illetve a rendszer kikapcsolása közül választhat, hogy a vezetési körülményeknek, vagy az Ön igényeinek megfelelően vezérelje a motorfékezés hatásfokát.