Aug. 18-22 ZÁRVA

Nyitás 25-én

HAYABUSA M5 FEKETE

HAYABUSA M5 FEKETE
HAYABUSA M5 FEKETE
HAYABUSA M5 FEKETE

7 399 000 Ft

AKÁR BODIS V4-M SLIP-ON DUPLA SPORTDOBBAL, CSAK A MOTORRAD-BAN!

A Legenda él. Tedd magadévá.

LENYŰGÖZŐ MŰSZAKI ADATOK...

Motor típusa:
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Üzemanyagfogyasztás*:
N/A
CO2 kibocsátás*:
N/A
Furat x Löket:
81 mm x 65 mm
Sebességváltó:
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény:
190 LE (140 kW) / 9 700 ford. / perc
Nyomaték:
150 Nm / 7 000 ford. / perc
Hosszúság:
2 180 mm
Szélesség:
735 mm
Magasság:
1 165 mm
Tengelytáv:
1 480 mm
Szabad magasság:
125 mm
Első futómű:
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű:
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék:
Brembo Stylema®, 4-dugattyús, dupla tárcsa
Hátsó fék:
Nissin, 1-dugattyús, tárcsa
Első gumiabroncs:
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélkül
Hátsó gumiabroncs:
190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélkül

 

Rendelhető
Részletek

 

 

Adatok
Cikkszám
hayabusa_m5_black
Részletek

A teljesítmény kiválasztása

Válasszon három különböző motorteljesítmény közül, amelyekkel út és vezetési viszonyoknak megfelelően vezérelheti a leadott erőt. Az üzemmód 1. fokozatában a motor a legélesebben reagál a gázkar kinyitására, és a maximális teljesítmény leadására képes. Határozott választás a tapasztalt motoros számára egy sportos menethez. 2. fokozatban lágyabb a reakció és egyenletesebb az erő leadása. Ez az üzemmód praktikussá teszi a motort a hétköznapi használatra. A 3. fokozatban a leglágyabb a válasz a gázkar nyitására, és csökkentett maximális teljesítmény mellett kíméletesebb a teljesítménygörbe. Ez az üzemmód hasznosnak bizonyulhat nedves vagy csúszós úton, illetve akkor, ha valaki az Ultimate Sport Bike motorkerékpár lehetőségeivel kíván megismerkedni.

Egykerekezés-gátló vezérlőrendszer

A Suzuki egy olyan korszerű rendszert fejlesztett ki, amely sikeresen maximalizálja a gyorsulási teljesítményt, miközben megakadályozza, hogy az első kerék felemelkedjen a talajról. A rendszer aktiválását követően 10 üzemmód-beállítás közül választhat: az 1. fokozat minimális vezérlést biztosít, míg a 10. fokozatban gyakorlatilag lehetetlenné válik az első kerék felemelése, még akkor is, ha a gázkart teljesen kinyitják és hátul egy utas ül.

Mozgáskövető kipörgésgátló rendszer

Ez a rendszer egy új szintre emeli a kipörgésgátló szabályozását: az inerciális mérőegység (IMU) adatainak felhasználásával folyamatosan figyelemmel kíséri a dőlés szögét, és hatékonyan avatkozik be mind a kanyarokban, mind az egyenesekben a csúszás megakadályozására. Folyamatosan biztosítja a stabilitást, és magabiztos irányítást tesz lehetővé a változó vezetési körülmények között, mindeközben csökkenti a stresszt és a fáradtságot. A rendszer 10 különböző üzemmódot kínál, és tetszés szerint kikapcsolható. Minél magasabb számú üzemmódba kapcsolunk, annál gyorsabban kapcsol be a tapadásszabályozás, és annál proaktívabbá válik a rendszer, hogy korlátozza a kerék kipörgését.

Kétirányú gyorsváltó rendszer

A gyorsváltó két üzemmódot kínál fel. Az 1. üzemmódban gyorsabban reagál a renndszer igazi versenykörülményeket lehetővé téve, míg a 2. üzemmódban finomabb a váltás. A gyorsváltó használatának zavartalan működése érdekében az ECM késlelteti a gyújtást gyorsuláskor, vavgy állandó sebesség tartása alatt, és kinyitja a folytószelepet lassításkor. 

Motorvezérlő rendszer

Ez a rendszer kiköszöböli, hogy a motorfékezés hatására a hátsó kerék kicsússzon vagy megugorjon, és egyenletesebb menetteljesítményt és irányíthatóságot biztosít. Három üzemmód, illetve a rendszer kikapcsolása közül választhat, hogy a vezetési körülményeknek, vagy az Ön igényeinek megfelelően vezérelje a motorfékezés hatásfokát. 

Kiegészítő termékek
Hasonló termékek