V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES

V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES
V-STROM 800 DE M5 - ALPENMASTERS GYŐZTES

4 699 000 Ft

'ALPENMASTERS 2023' ÖSSZETETT GYŐZTES!
'ALPENMASTERS 2024' ÖSSZETETT II. HELYEZETT!

A mérvadó MOTORRAD Magazin által szervezett, legnagyobb nemzetközi túrateszt kiemelkedő részvevője, győztese. 

CÉL A KALAND. 21-es első kerék, teljesen új blokk dupla balansztengellyel, full LED, ÚJ TFT, kétirányú gyorsváltó, 4,4 literes gyári fogyasztás, DR Big design. V-STROM életérzés. DUAL EXPLORER.

Részletek
Motor típusa:Négyütemű, kéthengeres, folyadékhűtésű, DOHC,
CO2 kibocsátás*:104 g / km
Üzemanyagfogyasztás*:4.4 L / 100 km
Furat x Löket:84 mm x 70 mm
Sebességváltó:6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény:83 LE
Nyomaték:78 Nm
Hosszúság:2 345 mm
Szélesség:975 mm
Magasság:1 310 mm
Tengelytáv:1 570 mm
Szabad magasság:220 mm
Hátsó futómű:Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugóelőfeszítés
Első futómű:Fordított teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék:Dupla tárcsa
Hátsó fék:Tárcsa
Első gumiabroncs:90/90-21M/C 54H tömlős
Hátsó gumiabroncs:150/70R17M/C 69H tömlő nélküli
Adatok
Cikkszám
dl800_de_m3
HÍREK: 2003. SZEPTEMBER 01. V-STROM 800DE - „JÖTT, LÁTOTT ÉS GYŐZÖTT!” 2023. SZEPTEMBER 01.
A 2005 óta minden évben megrendezésre kerülő "Alpen-Masters", Európa egyik legnagyobb és legátfogóbb összehasonlító motortesztje, ahol idén 17 motorkerékpárból, köztük sport- és túramotorokból, kaland- és utcai modellekből került ki győztesen a Suzuki V-Strom 800DE. A kiváló eredményt a Suzuki GSX-8S osztálygyőzelme teszi még teljesebbé, amely az összesítésben az ötödik helyen végzett a rangos motorteszten. Európa legnagyobb motorkerékpár-összehasonlító tesztje A Motorrad magazin által szervezett Alpen Masters egy 160 kilométer körüli tesztkört, amely a magashegyi utak legváltozatosabb szakaszait tartalmazza. A klasszikus utakból nem hiányozhatnak a legszűkebb hajtűkanyarok, a göröngyösebb szakaszok, a csúszós útburkolatok, a legmeredekebb emelkedők és lejtők sem. A szakasz és az utak vonalvezetése különleges követelményeket támaszt a járművekkel szemben, ahol mind a motor, a futómű és természetesen a felszereltség is számít. A klasszikus értékeken felül, mint például a hatótávolság, az Alpen Masters olyan különleges eredményeket is magában foglal, mint a nyomatékrugalmasság hegynek felfelé, vagy a fékezési tulajdonságok vizsgálata lejtőn, persze csomagokkal és utassal együtt. Az aktuális modellek több kategóriában is versenyeznek egymással, majd kategóriánként egy motorkerékpár jut be a döntőbe. A bírák pedig a Motorrad szaklap szerkesztői valamint a különböző nemzetközi médiában dolgozó kollégáik. A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” győztese Már az előfutam hajtűkanyarjaiban is jól vizsgázott a V-Strom 800DE, mivel lenyűgöző kiegyensúlyozottságot biztosított a futómű és a 776 cm3-es sorkettes erőforrás. Erre a teljesítményre épített a Suzuki a döntőben is, felülmúlva olyan versenytársakat, mint az Aprilia, BMW, Ducati, Energica, Fantic, Honda, KTM, Moto Guzzi, Yamaha és ZERO. A V-Strom 800DE sikerének záloga az erőteljes és sokoldalú motorblokk, valamint a vázgeometriának köszönhető nagyfokú menetstabilitás. Keményebb terepen előnyös a 21 colos első kerék, az állítható (SHOWA) első villák, a hosszabb rugóút, a 220 mm-es hasmagasság, a kétirányú gyorsváltó és a fejlett elektronikus vezérlőrendszerek pedig nagyfokú magabiztosságot nyújtanak bármilyen útviszonyok során. A bírák ennek megfelelően mondták ki ítéletüket: Jött, látott és győzött! Nem lehet másképp összefoglalni a Suzuki diadalát. A 2023-as Alpen Masters legjobb helyezettje a V-Strom 800DE, a legjobb naked modell pedig a GSX-8S, a „lenyűgöző menetdinamikájának valamint a feszes és stabil futóművének köszönhetően” – írják a szaklap tesztelői. Az eredmények pedig önmagukért beszélnek és ékes bizonyítékai a Suzuki motorok kiválóságának.